poniedziałek, 10 grudnia 2018

Sporty zimowe- ile na nich spalamy?




Każdy człowiek powinien być aktywny fizycznie przez cały rok. Nie wszyscy lubią chodzić na siłownię czy zajęcia fitness. Więc co robimy, gdy drogi pokrywa śnieg, a jazda po nim na rowerze jest co najmniej niebezpieczna? Rekompensujemy sobie to weekendowym wyjazdem na narty! Co prawda, nie zapewnia nam to codziennej dawki ćwiczeń, jednak sporty zimowe mogą pomóc nam spalić nadmiar tłuszczyku po świątecznych obżarstwach. Nie wiesz, który sport byłby najlepszy dla ciebie najlepszy lub nie jesteś do żadnego przekonana? Sprawdź poniższą listę i dowiedz się, ile kalorii spalisz podczas uprawiania poszczególnych sportów, może to stanie się twoją motywacją do rozpoczęcia nowej przygody!


Ilość kalorii spalonych podana jest dla konkretnej masy ciała- wybierz najbliższą własnej. Oczywiście, jest to ilość kalorii spalona podczas godziny :) Miej na uwadze również to, że ilość spalonych kalorii zawsze zależy od organizmu- wypisane wartości są wartościami średnimi.


NARCIARSTWO

Waga 55 kg: 400 kcal

Waga 65 kg: 475 kcal

Waga 75 kg: 550 kcal

Waga 85 kg: 620 kcal


SNOWBOARDING

Waga 55 kg: 385 kcal

Waga 65 kg: 455 kcal

Waga 75 kg: 525 kcal

Waga 85 kg: 595 kcal


BIEGI NARCIARSKIE

Waga 55 kg: 450 kcal

Waga 65 kg: 535 kcal

Waga 75 kg: 615 kcal

Waga 85 kg: 700 kcal


ŁYŻWIARSTWO

Waga 55 kg: 385 kcal

Waga 65 kg: 455 kcal

Waga 75 kg: 525 kcal

Waga 85 kg: 595 kcal



Nic ci o nie mówi? Dla porównania:

ZUMBA

Waga 55 kg: 374 kcal

Waga 65 kg: 442 kcal

Waga 75 kg: 510 kcal

Waga 85 kg: 578 kcal


Podobne ilości? Tak, ale pamiętaj że zumbe zazwyczaj ćwiczymy przez około
45-55 min. Na nartach jeździmy znacznie dłużej ;)


⛄ Jakie sporty wybieracie zimą? ⛄




1 komentarz: